Skrivekløe

En blogg om mine erfaringer som kreftpasient - fra første runde i 2010 til i dag hvor eg har fått konstatert spredning (uhelbredelig). Eg har i denne perioden tatt videreutdanning innenfor kognitiv atferdsterapi, og var blitt veileder innenfor dette. Eg var akkurat begynt skrive en bok om en kreftsyk jente, hvor eg skulle bruke mine erfaringer kombinert med fag til å skape håp gjennom gode dialoger i hennes vennskap med en gutt på avdelinga. Denne vil eg prøve å få fullført innimellom alt annet eg kjenner eg har så lyst å få formidlet nå.

torsdag 5. mai 2016

Home sweet home

Så var ferien over, og vi er kommet heim. Litt trist, men også godt.


Når vi shopper i Haga, så er det alltid på bruktbutikker. Denne kjøpte eg for flere år siden for 30 kroner, og det hender at den fremdeles er i bruk. At eg legger "dagsrasjonen" i den, så eg slipper å dra rundt med en stor dosett i veska. Denna ferien brukte eg ikkje ei krone på annet enn time hos legen i Sverige, og enkelte legemidler eg trengte. Ja også en og annen kopp kaffe. Det gikk heilt fint det. Moro å kunne dra frem gamle souvernir som faktisk kan brukes til noe nyttig også  :-)


Ungdommene lærte meg face-swap, her er det John og tante. ser at man beholder sine egne tenner, og det er jo synd, kunne heller tenkt meg Johns fine hvite :-)


Husker ikke ka dette heita, men på noen sekunder var eg forvandla til en cowboy



Et tre, veit ikkje ka slag, veit du? Pil?



Et hærlig bilde av en lykkelig ungdom <3 


Og her yndlingsplanten min,  en av de utallige orkideer som finnes i så mange farger og eksemplarer.




Mamma satt ved vinduet og fikk foto-oppdraget. Her veit vi ikkje kor det e - men det er i nord ;-)



Å gå ut av flyet på Bardufoss var som å komme til syden :) sol, varmt og en deilig varm fønvind. No kan eg endelig ta av meg ullstillongsen :D







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar