Skrivekløe

En blogg om mine erfaringer som kreftpasient - fra første runde i 2010 til i dag hvor eg har fått konstatert spredning (uhelbredelig). Eg har i denne perioden tatt videreutdanning innenfor kognitiv atferdsterapi, og var blitt veileder innenfor dette. Eg var akkurat begynt skrive en bok om en kreftsyk jente, hvor eg skulle bruke mine erfaringer kombinert med fag til å skape håp gjennom gode dialoger i hennes vennskap med en gutt på avdelinga. Denne vil eg prøve å få fullført innimellom alt annet eg kjenner eg har så lyst å få formidlet nå.

lørdag 9. april 2011

Hår3

Legge ved bilde en måned etter forrige- faaantastisk vekst. Traff på Risberg i gangene her på UNN om dagen, og han kommenterte hårvekstenveksten min. Han spurte hvordan det gikk og eg svarte at eg føler det går kjempebra, ingen plager "so far". Jaja, det kommer jo gjerne mere fra nå og siste uka, også har han jo så triste øyne at eg blir trist av å se på ham...... Eg nevnte om eg kanskje kunne få litt mere cellegift nå som eg er i bedre form, han smilte og sa at det hadde vel lite for seg- men at eg er godt hjulpen av de antihormontablettene eg skal gå på i 5 år nå- de virker nesten like bra som cellegift på hormonfølsomme kreftkuler. Jaja, tvi tvi for antihormonene ;o) og SE hvilken hårvekst - lurer på om det er fare for skjeggvekst også ;o)!! Bildet er tatt nøyaktig 3 måneder etter siste cellegiftkur

1 kommentar:

  1. Å nei det blir vel ikje nokka skjeggvekst på deg, men et deilig mørkt hår.Løkka tel med siste vekka i byen..Stor klæm..

    SvarSlett