Skrivekløe

En blogg om mine erfaringer som kreftpasient - fra første runde i 2010 til i dag hvor eg har fått konstatert spredning (uhelbredelig). Eg har i denne perioden tatt videreutdanning innenfor kognitiv atferdsterapi, og var blitt veileder innenfor dette. Eg var akkurat begynt skrive en bok om en kreftsyk jente, hvor eg skulle bruke mine erfaringer kombinert med fag til å skape håp gjennom gode dialoger i hennes vennskap med en gutt på avdelinga. Denne vil eg prøve å få fullført innimellom alt annet eg kjenner eg har så lyst å få formidlet nå.

fredag 28. januar 2011

JIPPI :o)

Mine lunger ser flott ut :o) eg har ikke spredning til andre organer enn lymfene. Altså eg har brystkreft med spredning til lymfeknutene- og eg er nesten litt glad :o) - fordi det kunne ha vært værre!!

Min kamp starter nå- 

Rise and rise again, until lambs become lions

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar